dissabte, 30 de maig del 2009

Quan sigui vell


Quan sigui vell podré explicar als meus néts, i si no en tinc mai, als néts dels altres, que jo vaig veure jugar l'equip total. Un equip que va guanyar els 3 títols que va jugar en una temporada amb 13 canterans a la plantilla.
Podré dir que vaig donar les gràcies a Pep Guardiola, un entrenador aparegut del gairebé no-res que només havia entrenat a un equip de 3a. Un home que va treballar 25 hores diàries en aquell equip, que va aconseguir que els jugadors s'ho creguessin, que es creguessin que eren els millors jugadors del món.
Podré dir que vaig veure a Valdés, Puyol, Touré, Piqué, Sylvinho, Busquets, Xavi, Iniesta, Henry, Eto'o i Messi jugar a Roma com gladiadors; que van guanyar la tercera copa d'Europa del Barça i el tercer títol en la mateixa temporada.
Podré dir que Eto'o va recuperar de cop el gol després de trencar Vidic i va enviar la pilota al fons de la xarxa. Per segon cop en una final d'Europa, Eto'o va trencar la llauna i va fer que tothom s'ho cregués.
Podré dir que un noi de 21 anys i 1,69 metres va saltar per sobre de dos monstres que feien 4 metres entre els dos per extasiar una afició i acabar amb el regnat dels Red Devils per començar el regnat dels Blaugrana.

Podré dir, en definitiva, que en un mes vaig veure al meu equip guanyar tres títols històrics. Podré dir que vaig presenciar un equip candidat a ser el millor equip de futbol de la història.